18 June 2010

5 Cara Nak Bukak Fail .docx



bukan semua pc ade install microsoft office 2007..kadang² ade msalah untuk bkk file word 2007(.docx) kat dalam word 2003..lebih² lagi kalau kat cc atau tmpat nk print..ini sedikit sbnyak menyulitkan perjalanan kerja yang kite nak buat + memakan masa..kat sini ade 5 cara untuk bukak file .docx..



1. Microsoft Compatibility
kalau dalam pc ade microsoft office 2003 je, boleh download compatibility pack yang dikeluarkan oleh microsoft sndiri..install die sgt snang..xyah aja pon xpe kot hehe..

2. Convert File Online
sama macam sbelom ni, kalau ade office 2003, boleh masok web www.convertfiles.com untuk tukarkan die ke format microsoft word lame..xpyah download² @ install²..tros tuka scare online..sbenanye bnyk lagi web yang ade function camni tp stakat pengalaman ak web ni la yang paling laju+snng nk convert..

3. View Online
kalau yang tadi untuk convert, yang ni untuk teros view n edit scara online..cara ni untuk pc yang tuannye kedekot ruang hard disk nk install microsoft office huahua..xbanyak web yang camni..stakat ni yang paling bgus kat Zoho..

4. Download Converter
cara ni xbest sket sbb kne download+install+memenohkan hard disk..walaupon kecik je saiz die tapi bg aku kalau ade cara laen yang snng knape kne gune cara ni..tapi docx-converter ni bergune kalau pc tgh xde internet..☺

slamat mencube!

0 respon:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails